tirsdag 8. februar 2011

Blurb familiealbum

Har du hørt om Blurb? Det er et kjempesmart program på nettet som gjør det mulig å samle de digitale bildene dine i en bok. Hvis ikke blir de jo ofte liggende som ei fil på PC'en, og det synes jeg er kjiipt. Jeg samlet feriebilder og mye annet rart og bestilte en bok. Den får du sette sammen akkurat som du vil.
Den kom i posten i dag:D
Forsida: samme bilde som headeren her på bloggen.
Eiffeltårnet og blomsterbukett som farmoren min holder.

Bestemor pleide å si "I love you to pieces!" til barnebarna sine, det har på en måte blitt noe som vi sier mye her i familien. Jeg synes det er kjempekoselig:)

Hunden i huset, og fjell fra faste feriesteder vi pleier å dra til.
Alle bildene har jeg selvfølgelig tatt selv, siden dette på en måte er et lite fotoalbum. Koster lite, og er verdt det. Etter min mening;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar