onsdag 2. februar 2011

Fineste fargen noensinne

Til russeballet som vi hadde etter jul, kjøpte jeg smykker på Etsy. Dette var litt fordi at kjolen min bare kostet 15 pund, derfor kjøpte jeg heller litt dyrere smykker enn vanlig. MEN de var ikke rådyre heller. Jeg valgte øredobbene og kjedet under fordi fargen på stenene er helt fantastisk. Øredobbene er fra friedasophie. Supersøte med pæreformede stener på:)

Kjedet er fra lovejujube. I love it! Bare 6 mm stor sten.

For å gi et realistisk bilde av størrelsen, så tok jeg et bilde sammen med pekefingeren min. Ikke større enn en pekefingernegl! Ntåå:)

Siden jeg er inne på smykker med nydelig blåfarge, så vil jeg vise fram et smykke fra det norske merket Nora. Det er bare såå fint, en av favorittene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar